piątek, 27 października 2017

02

Jestem przerażona!Co się z wami stało kochane?Gdzie wy wszystkie jesteście?Gdzie znikła moja stara dobra pro-ana?

Kiedyś to było inaczej!Było nas dużo więcej a większość pisało swojego bloga codziennie.
Teraz nie mogę znaleźć ani jednego bloga prowadzonego systematycznie.Może jestem tylko ślepa i nie mogę znaleźć tych wszystkich kruszynek?

Płakać mi się chce bo nie mam do czego wracać.Wiedziałam że większość moich ukochanych motylków już na pewno nie prowadzi bloga.Już trochę minęło przecież czasu ale nie wiedziałam że będzie tu aż taka drastyczna zmiana.

Może i dobrze że was tu niema bo to nie jest zabawa.Pro-ana niszczy ciało i dusze i nie da się po niej wrócić do tego co było wcześniej już nigdy.Wiem to na własnej skórze ja po tej przygodzie nie potrafię już normalnie zdrowo jeść albo się obżeram albo głodzę.Nie potrafię słuchać swojego organizmu wręcz w ogóle nie czuje się głodna.Nie umiem jeść gdy każe mi organizm.Robię to gdy mi się nudzi albo gdy nachodzi mnie ochota co następuje również tylko w tedy gdy się nudzę

Dlaczego wchodzę w pro-ane znowu? Ponieważ czuję się samotna chciała bym by ktoś mnie wspierał w tym co robię.

Szukam was kochane!Gdzie jesteście?

Niki        

1 komentarz: