niedziela, 14 stycznia 2018

07

Cześć <3

Nowy rok nowe zmiany!Czy będę pisać regularnie to nie wiem.Jednak jedno wiem na pewno.Zmieniam bloga!Na tej stronie będą się pojawiać tylko i wyłącznie bilanse.Które będę uzupełniać codziennie żeby mieć motywacje.
Boje się pisać o sobie na tak publicznym blogu.Chciała bym się wam zwierzyć z moich problemów i sukcesów.Jednak nie tu!Nie chce żeby osoby nie wtajemniczone czytały moje codziennie życie z Aną i nie tylko !Jestem trochę dziwną osobą która boi się krytyki.Dlatego po prawej stronie widnieje link którego będą mogły czytać tylko moje motylki <3Jesli jedną z nas napisz w komentarz a dodam cię do listy czytelnika.Nie wiem jak często będę tam pisać.Pewnie jak będę miała wenę albo jak coś będzie mi leżeć na wątrobie.

To wszystko co na dziś chciałam przekazać.Od jutra wcielam plan w życie!


Niki

1 komentarz: